Česta pitanja
Gde mogu kupiti vaše proizvode?
Naš kompletan asortiman možete pronaći u Le Pons pekarama. Pored naših maloprodajnih objekata, proizvodi pekare Pons dostupni su i u trgovinskim lancima širom Srbije (Dis, Mercator, Metro, Aman, Delheize..).
Koje sve proizvode imate u ponudi?
Asortiman naše pekare obuhvata preko 300 različitih artikala. Pored dnevno svežih proizvoda, tu su i specijalne vrste hleba i peciva, slatki program, zamrznuta testa... Kompletnu ponudu možete pronaći u sekciji proizvodi.
Da li vršite dostavu?
Dostavu vršimo u saradnji sa Glovom. Pripremili smo raznoliki asortiman, koji obuhvata peciva, hlebove, napitke, kao i deo ponude iz naših permium objekata.
Ponudu i trenutne akcije za dostavu možete pronaći na njihovoj starnici.
Kako mogu postati vaš poslovni saradnik?
Budite slobodni da nam se javite putem kontakt forme na sajtu. Neko od kolega će Vas kontaktirati u najkraćem roku.
Ukoliko nisam zadovoljan/na nekim kupljenim artiklima, da li mogu negde da uložim žalbu?
Naravno. Ukoliko niste zadovoljni nekim našim artiklom ili uslugom, reklamaciju možete izvršiti pozivom broja 032/ 357 – 087. Takođe, možete nam se obratiti i preko kontakt forme, koju ćete pronaći na sajtu. Odgovor na reklamaciju dobićete u najkraćem roku.
Kako mogu da se prijavim za posao u Ponsu?
Otvorene pozicije za radno mesto možete pogledati u odeljku Karijera/Otvorene pozicije. Ukoliko želite da radite u Ponsu, a trenutno nema otvoreno radno mesto za koje biste bili zainteresovani, pošaljite nam svoju radnu biografiju.